مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-22سياسي

خط ویژه| چه جریانی از حمله به مقر منافقین ناراحت شد؟


سؤال اینجاست که آیا این طیف از برخورد با این گروهک تروریستی و جنایتکار ناراحت شده اند؟! -   اما نکته قابل تأمل اینجاست که برخی رسانه های منتسب به جریان غربگرا در داخل، در صفحه اول به هیچ عنوان به این رویداد مهم نپرداختند.

سؤال اینجاست که آیا این طیف از برخورد با این گروهک تروریستی و جنایتکار ناراحت شده اند؟! چرا اشتراکی میان این دو وجود دارد؟ ماهیگیری BBC فارسی و یک جریان سیاسی خاص از حقابه هیرمند بی بی سی فارسی در مطلبی نوشت: مهدی ضرغامی، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز گفته است که به دلیل چالش های هیرمند و افغانستان ، در سال گذشته 10 هزار خانوار زابل را ترک کرده اند.

تنش های دیپلماتیک بر سر حقابه رود هیرمند میان دو کشور، همزمان با درگیری های مرزی میان مرزبانان ایرانی و نیروهای طالبان منجر به حساسیت های سیاسی شده است.

در ادامه این مطلب آمده است: به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه شرق، در نشستی با موضوع آب، توسعه و مهاجرت اقلیمی که 29 خرداد برگزار شد، مهدی ضرغامی علاوه بر مشکلات رود هیرمند، به آلودگی رود ارس اشاره کرد و گفت: ارمنستان بدون تمهیدات مهندسی نسبت به صنایع معدنی خود اقدام کرده که باعث نشت و ورود شیرابه ها به رود ارس شده و باعث شده رود ارس به عنوان شاخه حیاتی کشور دچار آلودگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ویژه| چه جریانی از حمله به مقر منافقین ناراحت شد؟

خط ویژه| چه جریانی از حمله به مقر منافقین ناراحت شد؟